2012. szeptember 25., kedd

5.Fejezet


5.Fejezet
Ismerkedés...




Maya szemszöge
- Nos ha már ,,járunk” jó lenne tudnunk a másikról 1-2 infót. Nem gondolod? - törte meg előbb a csendet.
- De...igen...igazad van Eric. Gyere, ezt inkább ne itt beszéljük meg, mert itt mindennek füle van.
Átvezettem Ericet a hátsó kerthez, amin keresztül mentünk és az én kis személyes padocskámhoz telepedtünk te.
- Mikor lesz a döntő? És hol? - kezdeményezett Eric.
- 2hét múlva, Malmöben. De figyelj...csináljuk azt hogy te kérdezel egyet, és én is egyet. Amolyan kérdezz felelek.
- Rendben, de akkor kérdezz. - mosolyodott el a popsztár.
- Mióta énekelsz?
- Egészen kicsi korom óta szerettem énekelni. Először focista akartam lenni, de aztán jott egy lehetőség énekléssel, és éltem vele. Azóta csak annyit focizok amennyit a srácokkal szoktunk. Te mióta lovagolsz/versenyzel?
- Nagyon kicsi korom óta ezt csinálom. 9évesen megcsináltam a rajtengedély vizsgámat és azóta versenyzem is. Mi a kedvenc időtöltésed?
- Hmm...mikor magányra vágyom, elbújok a kis rejtekhelyemre a városon kívül. Senkinek sem mutattam még, de ha szépen kérsz rá édesem akkor majd egyszer megmutatom neked. Mesélj a lovaidról, meg a velük való kapcsolatodról.
- Először is drágám...az édesem, és egyéb jelzőket csak a nyilvánosság előtt, itthon nem kell játszani. Másodszor pedig a ,,kérdésed”. Hát Tina a legidősebb köztük. 11 éves, hannoveri fajtájú. Van egy 1éves csikója Russel, aki Royaltól van, aki szintén az enyém, a nagy sárga. Ő 9éves, szintén hannoveri. A negyedik pedig Bigi, mármint Big Boy. Ő 6 éves, szintén hannoveri, ugrásra született, nem volt nehéz dolgom elérni nála ezt a tudás szintet amin most van. Borzasztóan értelmesek és tanulékonyak, élvezik a munkát, mert nem sablonban nyomom nekik minden nap, hanem van amikor terep, vagy fürdetés, vagy bármi más egyéb, hogy kicsit változatos legyen nekik a meló. Amt ma láttatok, az neki egy kis könnyű edzés volt.
- Ha ez a magasság a könnyű, akkor mi az ami már nehezebb nektek? - mutatott maga mögé a popsztár a kis pályára.
- Bigivel eddig 185-ig mentem fel, de menne neki magasabbra is. Royallal 190-195 volt a legnagyobb, de Tinával még mielőtt Russel közbejött volna megvolt a 210 is.
- Akkor keményen tolod velük az ipart.
- Igen, nem is szándékozom egyhamar abba hagyni. Te sportolsz valamit?
- Ha van időm, elmegyek futni a közeli parkba, de inkább a konditeremben vagyok.
- Azt ne mondd, hogy te is tömöd magad a sok löttyel meg kapszulákkal, mert rögtön kitagadlak.
- Á dehogy. Megdolgozok én ezekért a kockákért és izmokért. - mutatott a karjára meg a hasára.
- De azért nagyon ne bízd el magad popsztár, még a végén kiderül, hogy a lányok nem a hangod miatt szeretnek hanem a tested miatt.
- Csak nem. Mit szólnál ha nem csak a látszat kedvéért lennénk együtt? Nem lenne kedved inkább rendes randihoz? Aztán meglátjuk mit hozunk ki belőle? - nézett rám barna csillogó szemeivel.
- Hát...nem is tudom. Nem is lenne időnk a másikra Eric...te énekes vagy én pedig sportoló. Nem tudnánk elég időt tölteni a másikkal ahhoz hogy legalább kiismerjük egymást.
- Hé. Előbb csak próbáljuk meg, aztán majd meglátjuk mi lenne belőle. Kezdésnek egy vacsi velem, holnap?
- Na jó...rendben. - rámosolyogtam, mire ő viszonozta azt.
- Remek. 8-ra érted jövök. Elegánsan öltözz, de ne túl feltűnően. - rám kacsintott és felállt. - De most mennem kell. Akkor holnap hétkor, édesem.- kézfejemre nyomott egy csókot és el is illant a szemem elől.
Remek. Mibe keveredtem már megint bele?! Addig ültünk itt Ericcel, hogy teljesen kiment a fejemből Bigi, akit kiengedtem a nagy legelőre edzés után. Kisétáltam a kapuhoz, fütyültem egy nagyot neki, mire már vágtázott is felém a nagy mamlasz testével. Bevittem a helyére, raktam be neki szénát, zabot majd bementem a házba. Felmentem a fürdőbe, magamra zártam az ajtót, levetkőztem, beálltam a zuhany alá és lemostam magamról a mai nap fáradalmait. Mikor végeztem megtörölköztem, majd a köntösömet felvéve, átmentem a szobámba. Felvettem a pizsamám, ami jelenleg egy francia bugyi és egy XL-es póló, ami kb. a combom közepéig ér. Bevágódtam az ágyamba, mire megkordult a gyomrom. Muszáj voltam lemenni a konyhába enni valamit, de maradtam a müzlinél. Végeztem , elmosogattam , elpakoltam majd vissza felslattyogtam az emeletre, a kicsiny kis birodalmamba. Befeküdtem az ágyamba, mire elkezdett csörögni a telefonom. Ránéztem a kijelzőre, mire az az Eric nevet villogta.
- Szia Eric, azt ne mondd, hogy ennyire hiányoztam.
- Szép jó estét édesem. De igen, nagyon hiányoztál nekem. De komolyra fordítva a szót, változott a terv, elegánsan öltözz , de vegyél alá fürdőruhát is. Vacsi utánra van egy kis meglepetésem.
- Jójó. De épp aludni készültem. Van még valami, vagy megvalósíthatom a tervemet?
- Ami azt illeti van. Mi van rajtad? - itt valahogy el tudtam képzelni azt a kaján vigyort a képén.
- Eric. Ne szórakozz, kérlek. Hulla vagyok. - itt már elmosolyodtam én is a hülyeségén.
- Rendben szépségem, akkor holnap 8. Nem kések.
- Jóéjt Eric.

Ezzel le is tettem a telefont, majd mély álomba szenderültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése