2012. november 19., hétfő

7.Fejezet

Sziasztok! Nagyon nagyon nagyon sajnálom ezt a hosszú csúszást, de élni nem volt időm sajnos. :( sokat kell tanulni és nincs időm géphez jutni, de gyorsan feldobom nektek a 7. fejit. sietek amint tudok a 8.kkal  is. puszi nektek :)
De nem mellesleg örülnék egy egy kósza kis Kommentnek is...mert így nem tudom hogy jó e amit írok vagy sem , és nem tudom a véleményeket.


7.Fejezet
Hétvégi verseny

Maya szemszöge
A randi és az sms óta három nap telt el. Már csütörtök van, és a barátnőm tegnap hozta a lovát, hogy még ma tudja vele egy utolsót itthon edzeni, a verseny előtt. Szombaton viszem Harry-t az első 130-135-ös pályájára. Otthon is ugrott már ilyeneket, de nem valami stabil, és megkértek legyek én a ,,tesztnyuszi” vele élesben. Hát mért ne. Most raktam össze egy 130-as pályát neki, mára elég lesz az is. Raktam ki meredeket, oxert, tripple bart, vizes tálcát, még kőfalat is rakattam ki délelőtt a lovászokkal. Egyszóval mindent.

2órával később...

Harry nagyszerűen ugrik, egyet sem vert, bár nagyon figyelni kell vele a távolságokra, mert nem ugrik el bárhonnan. Bár most muszáj volt neki, mert én fékből is beleugratom őt vagy mást nem bele boríttatom az akadályba , csak azért is hogy neki merjen menni utána. Háromszor próbált meg a kőfalnál satuféket nyomni, de egy határozott ,,na neeemáár” után egyszerű volt. Holnap fürdetés, sörény fonás és bogyózás, egy kis esti futószár, és kész is a szombati napjára.

Szombat, reggel 11 óra, már megy a verseny (Maya a 32.induló, Országos Kupa Döntő, 6éves mének, Maya az egyedüli női lovas ebben a kategóriában)

- Felkészül Maya Owen, HarryLa'Jin-nel, majd Mark Ingels, Joystickkal.
Amint ez elhangzott szóltam a lovastársaimnak a melegítőn, hogy helyet az oxeren. Kétszer megugrottuk mind a két irányból, ferdén is, és minden szögből. Jó lesz az. Beálltunk a kapuba, hogy ha nyitják már mehessünk is, hogy több időnk legyen megnézni az akadályokat.
- Sok sikert Szépségem. - szólalt meg egy komoly, mégis barátságos hang mellettünk, de már ránézni nem volt időm, mert nyitották előttünk a kapukat. Így egy villámgyors bólintás után beléptünk a pályára, majd laza, még is összeszedett vágtában körbelovagoltuk a pályát, úgy, hogy Harry minden akadályt lásson ha csak egy pillanatra is. De egy akadályt nem gyakoroltunk...és nem is látott még ilyet... az öt szintes legyező... széles és hosszú ugrás... és ez a negyedik elem.
Csengettek... Beálltam a bírók elé, köszöntem, és 4 lépés hátra után beugrattam vágtába. Első elem egy csinos kis széles meredek volt, könnyű szerrel vitte át. Második egy igen csak szétszedett oxer, majd harmadiknak egy hátra arcos , az oxer melletti meredek... és most jön a legyező... vágtázunk felé... érzem ahogy feszül az izom a lovon. Csizmázom a lovat, megcsípem pálcával de a ló tovább feszül és satuféket nyom, eközben csak annyit hallok hogy a barátnőm a pálya széléről kiabál hogy ,,Gyerünk Harry” , és több hang sikongatja hogy ,,Úr Isten...te jó ég” … miközben a ló satufékkel csúszik tovább a füvön az akadálynak, én is szólásra nyitottam a számat.
- Harry neemááár! - elég hangosan szóltam rá, mellé hátracsaptam a farára is a pálcával... és a csúszásból egy hirtelen elrugaszkodás lett és megugrotta. Hallottam ahogy a pályán kívül ujjonganak az ismerősök, de mentünk tovább még hátra volt 8 elem. Ezután jött egy hármas ugrás, aminek az első eleme meredek, majd oxer és a harmadik a tripple bar. Mentünk tovább, vizestálca , majd egy kőfal, még egy oxer, majd az utolsó két elem, a meredek és az utolsó oxer. És vége a pályának. Hibátlan pályát mentünk Harryvel.


- Maya Owen, HarryLa'Jin-nel. Hibátlan pálya, 1,35század másodperces pályaidő, ezzel átvette a vezetést.
Kiügettünk a pályáról, és már barátnőm, Lily, várt rám, 3 fiúval. Nem is akár kikkel. Eric, Kevin és Alex voltak.
- Úr Isten Maya!!!! El sem hiszem...te jó ég...Harry...fantasztikusak voltatok! - ugrált barátnőm, hol a lábamat ,,ütögette” hol a ló nyakát.
- Na ugye fiúk, hogy megmondtam, Maya a legjobb lovas?! Most már hisztek nekem? - nézett Lily hátra rájuk. A srácok még mindig kerek szemekkel méregettek.
- Igen Lily, valóban igazad volt, Ő a legjobb. - Kevin szólalt meg először, a másik kettő csak bólogatott.
- Na jó, ti higgadjatok le, szerintem még van 4 lovas és vége, ennek a kategóriának. Én meg addig sétálok vele.

20perccel később

- Kérjük a lovasokat, vonuljanak be a pályára. Eredmény hirdetés következik.
Mindenki szépen be sétált a lovával, sorba álltunk egymás mellé és vártunk.
- Nos, a résztvevők közül, az első három helyezett kupát,szalagot,pénzdíjat és egyéb lovas ajándékot kap. 4.helyezettől 6.helyezettig szalagot és lovas ajándék, a többieket pedig helyezésnek megfelelően számozva kapják a szalagokat és kisebb lovas ajándékokat. Lássuk a harmadik helyezettet, aki nem más mint... Loenzo Kludy, Gigantic nevű lovával. Gratulálunk. Második helezett, nem más mint....Mark Ingels, Joystick nyergében. És az első helyezett, az ebben a a kategóriában egyedüli női lovas...és aki jövőhéten az Olimpiai válogatott csapatába való bekerülésért fog versenyezni...Maya Owen, Lily Stay lovával, HarryLa'Jinnel. Gratulálunk az első háromnak!
Innentől nem tudtam felfogni. Megnyertük...Harryvel nyertünk, nem is akár milyen versenyen. Végig mondták ki hanyadik lett, majd elindították az indulót, amire tiszteletkört tettünk, míg az el nem halkult.
Nagyszerű verseny volt, és nehéz pálya.
- Na srácok, én fáradt vagyok. Tegyétek magatokat hasznossá és amiket odaadok valakinek az viszi is a szállítóhoz Lilynek hogy bedobálja a helyére. Oké?
- Ahaaaaaa. - elnyújtották a választ, de szépen csinálták amire kértem Őket.

Délután 5 , már otthon

- Hulla vagyooooooook. - 20perce nyavalygok Ericnek, meg a haverjainak, akik nálunk vannak amióta haza értünk.
- Menj és pihenj le. Jó versenyen vagy túl, megérdemled hogy ma korábban menj aludni, és ne esti műszakban dolgozz a tieiddel. Majd holnap fél órával többet mennek. - próbált hatni rám Lily.
- De jövőhéten döntő és....
- És ma akkor se ülsz többet lóra. Az hiányzik még nekem, hogy a média azt híresztelje rólam, hogy hagyom a barátnőmet, hogy túlhajszolja magát. Na ne mááár Maya, ezt nem teheted velem. - vigyorgott rám Eric, 1000wattos fogsorával.
- Jó...de csak ma, és holnap segítetek akadályt pakolni! - nyújtottam felé a jobbomat.
-Rendben van.
Ericcel kezet fogtunk, ők hazamentek, Lily nálunk aludt, Harry-t is nálunk szállásoltuk el, és még pár napot marad, Lilyvel együtt. Mi is felmentünk, Lily a vendégszobába, én pedig az enyémbe. Gyors zuhany után, bevágódtam az ágyamba, és vártam mit hoz a holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése