2012. október 12., péntek

6. Fejezet

Sziasztok, megkésve bár, de itt a fejezet. Jó olvasást, és kérlek, kommenteljeek :):) sok puszi :)
 
 
 
6.Fejezet
Első randi...

Eric szemszöe
Fejben már mindent elterveztem a randira. Elviszem az egyik legjobb étterembe a városba, ami mellesleg a kedvencem is, majd utána hajókázni vinném a Riddarfjärden folyó egyik csendesebb szakaszára. Szép lány, és nagyon kedves. Igazi sportos alkat, de biztos vagyok benne hogy a lovanadrág és póló együttesen kívül, a nőiesebb ruhák piszkosul jól fognak neki állni.

A randi előtt 2órával
Nem rég értem haza táncpróbáról, de még előtte mindent elintéztem ami az estéhez szükséges. Remélem Mayának is tetszeni fog. Próbán a srácok végig Mayával cukkoltak, mert szerintük nekem csak arra kell, hogy túllépjek Mollyn. Mert, hogy így könnyebben elfelejtem és hogy Mayát szerintük csak ágyba akarom vinni. Nem tudom mit akarok a jövőben, majd eldől...egyenlőre jól akarom érezni magam.
Maya szemszöge
Reggel egész korán keltem, felöltöztem, lementem reggelizni majd kimentem a lovakhoz. Ma csak laza nap volt, mind a hármat kivittem egyesével terepre, de csak ide a közelbe, a szántóra. Majd mikor végeztem a nagyokkal, foglalkoztam kicsit Russellel is. Annyit voltam kint, hogy igen csak elszaladt az idő. Beszaladtam, azon belül fel a szobámba, és még azon belül is a saját fürdőmbe. Gyorsan lezuhanyoztam meg hajat mostam, majd mikor magamra tekertem a törölközőmet, fogat is mostam. Bementem a szobámba, felvettem a fehérneműimet amiket már kiraktam, majd visszamentem a fürdőbe, megszárítottam a hajam, utána pedig hullámosra sütöttem. Feltettem egy alap sminket és késznek nyilvánítottam magam. Besétáltam a gardróbomba és elkezdtem kutatkodni a ruháim között, és megakadt a szemem azon a ruhán , ami még egyszer sem volt rajtam. Egy csontszínű, pánt nélküli ruha, a derekán egy fehér szalaggal. Egyszerű, mégis mutatós és elegáns.
Felkaptam magamra, majd megkerestem a kis fekete topánkámat ami mellé felvettem. Nem sok magassarkút hordok, de ez a 10centis tűsarkú a kedvencem. Elővettem egy hozzávaló táskát, beledobáltam amire szükség lehet, pl.: telefon,kulcsok és a többi... Ránéztem az órámra és már hétóra ötvenöt percet mutatott. Még kentem egy kis szájfényt a számra, mikor csengettek. Mivel itthon senki nem volt rajtam kívül, így leszaladtam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót.
- Szia Eric. - mosolyogtam az előttem álló srácra.
- Szia. - mosolygott rám, majd tetőtől talpig végigmért. - Gyönyörű vagy Maya. - és még rám is kacsintott.
- Köszi, te sem festessz rosszul. - pimaszul rá villantottam a legangyalibb mosolyomat.
- Mehetünk, Szépségem? - este a telefonba is szépségemnek hívott, de így élőben még szebben hangzik a szájából.
- Igen, persze.
Bezártam az ajtót, majd a kocsihoz sétáltunk. Eric kinyitotta nekem az anyósülés felőli ajtót, majd miután beültem a kocsiba be is zárta, és nem sokkal utánam ő is bevágódott mellém.
- Még mindig nem árulod el, hogy hová is megyünk? - néztem rá hatalmas szemekkel.
- Annyit elárulok hogy először vacsorázni fogunk, de hogy hol azt nem, majd meglátod. Utána pedig van még egy meglepatésem számodra.
- Hát rendben. - kedvesen rámosolyogtam, majd kinéztem az ablakon.
Az út nem volt épp csendes, beszélgettünk mindenről, megtudtam hogy a szülei elváltak és van egy idősebb édestestvére Lina, és 6 fiatalabb féltestvére, névszerint Arvid, Ida, Noorah, Liza (az életben Lara a neve by.:szerk.) , Laila és Aya. Megtudtam, hogy mielőtt szólókarrierbe kezdett volna, benne volt egy What's up nevű bandában, és nagy nyüstölés után énekelt is nekem az egyik dalból egy részletet. Már amire még emlékezett. Elmondta, hogy a teljes neve Eric Khaled Saade, és hogy 1991.október 29-én született, tehát most 21 éves. Ő is kérdezett, én is elmondtam neki, hogy van egy bátyám Tom, és hogy én 1995.január 17-én születtem. A kedvenc színei a fekete,szürke,piros,lila. Nekem a piros és a kék bármely árnyalata. És még pár ilyen apróságot. Mikor odaértünk az étteremhez, kiseített az autóból, majd belé karoltam, és úgy sétáltunk be az étterembe.
2 órával később
A vacsora isteni volt, és Ericcelnagyon jókat lehet ebszélgetni. Kedves és hatalmas humora van. Rengeteget mesélt magáról, és én is magamról, ezálltal sokminden kiderült a másik fél előtt. Beültünk megint a kocsiba, és ismét rengeteget beszélgettünk, míg célhoz nem értünk. Egy gyönyörű hajóhoz, mentünk, aminek a kulcsát a kezében lóbálta. Inkább nem kérdeztem semmit, csak elfogadtam a segítő kezeket, hogy átmásszak a hajóra. Elindultunk , majd ahogy isztes távra értünk a kikötőtől, leállította a hajót és odajött mellém.
- Ez az egyik kedvenc hejem. Csend van és nyugalom, itt nem zavarnak a fotósok és a riporterek.
- És most hogy hogy felfedted ezt előttem? - fordultam felé.
- Furcsa lesz így kimondani, ennyi ismerettség után, de bízom benned, és nagyon megkedveltelek ezalatt a rövid idő alatt. Annyi mindent meséltél magadról, hogy kezdem úgy érezni mintha már rég ismernélek. - kacagott fel kedvesen.
- Hát...én is megkedveltelek, meg amiket meséltél, tényleg...mintha rég ismernénk egymást. - mosollyal fogadta szavaimat. Közelebb ült hozzám és átkarolt, úgy húzva magához, míg én fejemet a vállára hajtottam. Így ültünk egy darabig, a holdat néztük, nem szóltunk semmit, mert ide nem kellettek a szavak, így volt tökéletes. Kezdtem már kicsit fázni , így elindultunk vissza a kikötőbe. Kiérve, a kocsiig gyalogosan megtett utat kéz a kézben tettük meg, csendesen. A kocsiban szintén csendben ültünk, de amikor nem épp váltott akkor a kezemért nyúlt és összekulcsolta ujjait az enyéimmel. Megálltunk a házunk előtt, és ültünk a kocsiban, nem engedte el a kezemet, tehát valamit még mondani akart, és igazam is lett.
- Mikor lesz versenyed?
- Hétvégén elviszem barátnőm lovát egy versenyre, de a döntő az jövőhéten lesz. Miért?
- Csak mert szeretnék elmenni megnézni, és vinném magammal a hiperaktív húgomat is. De várjunk csak...miért te mész barátnőd lovával? Mért nem megy ő?
- Azért mert a lónak ez lenne az első 130-135-ös pályája, eddig csak 110-115-n ment. És megkért rá hogy vigyem el én.
- De vigyázz magadra...jó? Ne hogy valami baj legyen ebből... - mondta a mondandóját de félbe szakítottam.
- Semmi baj nem lesz. Rendes kis ló, ment amikor kell, a legrosszabb helyekről is elugrik. Ne aggódj. Rá mosolyogtam, majd elengedtem a kezét. 
- De most megyek, mert egy: már késő van, és ha jól emlékszem neked holnap koncerted lesz, nekem pedig edzésem. Jóéjt Eric!
Nyomtam egy puszit az arcára, és bementem a házba. 1 órával később jött egy sms-em.
Nagyon jól éreztem magam veled. Remélem megismételjük a közel jövőben. E.
U.ir.: Gondold azt hogy most is veled vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése